- Nový Tarmac

 
 
 
 
 


 

 
 
 
 

- Nový Tarmac

Nič nie je, lahšie, rýchlejšie, lepšie ovládatelné

Nový Tarmac je najlahší bicykel, aký kedy Specialized vyrobil, a však úplne výnimočným ho robí najmä koplexnosť ako závodného bicykla. Ovládanie je bez ohladu na veľkosť rámu fantastická a jeho aero výkon nemá konkurenciu. Je to naozaj kompletný závodný cestný bicykel, ktorý Vaše závodenie postavý na úplne inú úroveň.

 

 

Jazdec na prvom mieste

Specialized vďaka partnerstvu s Retül má prístup k viac ako 40 000 vstupným údajom od rôznych jazdcov.Tieto dáta využili pri konštrukcii rámu, aby vynikajúco vyhovoval viacerým ludom. Analýza dát neprebiehala z pohladu pohlavia, ale z pohladu pocitu jazdca na bicykli. Nový Tarmak rozdelený na pánsky a dámsky model, pri zochovaní rovnakých geometrii.

 

Rider-First Engineered™

Rider-First Engineered™ poskytuje rovnaký pôžitok pre všetkých jazdcov, bez ohladu na veľkosť rámu. Každý tak dostane rovnaký výkon, pre ktorý bol Tarmac stvorený. Vdaka partnerstvu s firmou McLaren Applied Technologies, bola použitá simulácia štruktúrnej analýzy, ktorá mala za výsledok rôzne vidlice pri rôznych veľkostiach rámu. Každá vidlica je spojená s rámom s ložiskom Ø 1,5" a nové rozloženie a vrstvenie karbónu je dokonalé v každom detaile. Vdaka týmto technológiám poskytujú všetky rámi pre svojich jazdcov rovnaký pôžitok - tuhý, ale stále poddajný, obratný, ale aero a samozrejme rýchli.

 

Stvorený vo Win Tunel

Aerodynamika je veľmi dôležitá vec, ktorá Vás zrýchli. Rýchlosť bez pridania gramu naviac a obetovania tuhosti rámu je nový Tarmac. Specialized objavil tri oblasti, kde je možné získať aero výhodu zadarmo - vidlica, - znížené sedlové vzpery, - sedlová trubka v tvare písmena "D" A výsledok? Bicykel je rýchlejší o cca 45 sekúnd na 40km v porovnaní s ostatnými lahkými bicyklami v kategórii.

 

Hmotnosť

Velmi nízka hmotnosť je dôsledkom schopnosti optimalizovat ciele chovania jednotlivých velkostí rámov, takže výsledné zníženie hmotnosti negatívne neovplivnilo ovládanie, alebo aerodynamiku bicykla.

Peter Sagan a nový Specialized Tarmac